روشهای مختلف اد اجباری ممبر
معمولی: در روش معمولی فرد به طور واضح متوجه عضویتش در کانال شما خواهد شد و اگر از کانال شما لذت ببرد در کانال شما باقی میماند. اما اگر برای او خوشایند نباشد از کانال شما خارج میشود. معمولا ریزش ممبر در این روش بسیار بالا است.
سایلنت:در روش سایلنت مخاطب پیام” You joined this channel” را دریافت نکرده و به همین علت دیرتر از روش قبلی متوجه عضویت خود در کانال میشود. زمان بندی پست گذاری شما در این روش اهمیت دارد. بسته به زمان و تعداد پستهای شما، میزان ریزش کانال متغیر خواهد بود.
هیدن: معنای واژهی هیدن، پنهان بودن است. همین پنهان بودن سبب میشود تا این روش بهترین روش از میان روش های خرید ممبر اد اجباری باشد. هیدن بودن به این معنا است که فرد ابتدا متوجه عضویت خود در کانال شما نمیشود و پیامهای کانال شما را نمیبیند. بنابراین در آن ریزش بسیار بسیار کم است.
مزیت روش هیدن
همان طور که گفته شد فرد از اینکه ممبر کانال شما است مطلع نیست. بنابراین از کانال خارج نمیشود و تعداد ممبرهای شما ثابت میماند.
ایراد روش هیدن
ممکن است تا الان متوجه ایراد این روش شده باشید. در این روش افراد از پستهای شما بازدید کمتری دارند. بنابراین شما صرفا تعداد ممبرهای خود را افزایش می دهید. بسته به نیاز کانال، اگر صرفا به افزایش تعداد ممبرها احتیاج داشته باشید این روش روش مناسبی برای شما است.
درباره این سایت